Takipte Kalalım! :)

24 Aralık 2010 Cuma

.

eğer evinize bir anda 4 kişi gelse ve hepsi yaşlı yani çok sıkan kişiler olsa napardınız?
ayyy ben daha ilk 3 saatten kafayı yedim misafirleri hiç sevmem . onlarla 1 an oturulmuyo.nese nese ben bu gün bilgisayarı hiç kapatmadım ama tek başımda diil. tabii. mia ablamla ben lia olarak ondan bana benden ona olarak sık sık değişti.bende başındayken hoş oluyo ama dil ken biraz sıkılıyo insan. bu gün cuma olmasına rağmen ben yarınerken kalkcam bi diier facia da bu işt bşka ne istrsn ki?:(( yani yüzmem var ama ben haftasonundayım güyaaa. kalkmak en nefret etim şey.hem okula gidrkn erkn klk snra haftasonu tkrr kalk ne yani biz hiç uymıcaz mı? ayy valla çok zor. sizde sabahçısanız allah sabır versin...başka bişi diyemiyorum. zaten 3 nefret ettiğim şey erken yatmak. ve erken kalkmak benim arkim 7 de sabah yatoyı 12 de paşa paşa kndi bile klkıyo...ama bende öğlen evde oluyorum.ama tek bildiğim şey HAYAT ÇOK ZOR....HELEDE SABAH KALKANLAR İÇİN:((((

Hiç yorum yok: