Takipte Kalalım! :)

29 Aralık 2010 Çarşamba

Olay Totol Effects...

 Ben bu gün bende denemek istiyorum!  zincirine katılmak için başvurdum ama reddettiler.Bende kendi zincirimi kurmak istedim ve yaptı.Olay totel efects hediyelerde kazandırıyor tabiki.Benim zincir adresim bu bunu face-twitter-blog gibi yerlerde paylaşarak en uzun zincire 3.000tl değerinde Boyner hediye çeki ve 2,3,4,5incilere ed 1.000tl değerindeki Boyner hediye çeki kazanma hakkı veriliyor...Ama en uzun zincire üye iseniz de size Olay Total Efects 5.000 tanesinden birini  kazanma şansını veriyor yani iyi takip etmeniz gerekiyor.Bende zincir yaptım eğer benim iddalı olabileceğimi düşünüyorsanız benim zincirime katılın ve bir kaç tanıdık tanımadık davet edin.Ya da bende iddalıyım diyorsanız kendi zincirinizi kurun en uzun zincir sizin olsun hediyeleri kapın!Hadine vakit kaybediyorsun durma kur!

http://www.denedimbiliyorum.com/olay/z.php?b3de5

Hiç yorum yok: