Takipte Kalalım! :)

24 Aralık 2010 Cuma

Öncesi sonrası harika oyuncaklar...





yaş ilerledikçe eskiden alınan oyuncakların değeri artıyor...benim maviş adında bir bebeğim var.ve hala saklıyorum dayım ben 1 yaşındayken almış ve 11 yıldır benim.ve ben hala ona çok iyi bakıyorum.ve başka oyuncağım dolu zaman zaman bende onları yeniliyorum yani elbiselerini değiştirip yıkıyorum yani hala oynamaktan zevk alıyorum.yinede önümüzdeki 3 yıl vazgeçmem diye düşünüyorum. hem pazardan almak zaten değersiz kılmaz onu sadece sevdiin bir kişi almışsa yada hediyeyse nereden olduğu benim için önemsizdir zaten. ama ara sıra sizde çocuklarınıza alışverişe çıktığınızda ödüli için alıyorsunuzdur.(umarım)yoksa 1-2 liralık bazende 20-25 liralık şey çocığunuzdan daha mı değerli? ama çocuğunuzun markette yada pazarda kendisini yırtmasına izin veriyor bide gidince kızıyorsanız çok haksızsınız.çünkü o bir çocuk eğlenmeye ihtiyaç duyuyor ve evde oyuncağın var gerek yok para harcamaya diyorsanız 20 lira vermekle batmassınız.hemde aynı oyuncakla okula gitme çağıda gelmemişse tüm günonunla oynamak sıkıcı olur siz onun yerinde olsanız sıkılırdınız. kesin bizim zamanımızda ne oyuncak vardı ne bişey biz hep 1-2 oyuncak alırdık dersiniz.ama şu an durumunuz varken çocuğunuza almanız gerekir tabii çok pahalı şeyler istememeli ama sizde almamazlık etmeyin! nese çok uzadı dikkate almanız dileğiyle...


Hiç yorum yok: