Takipte Kalalım! :)

24 Ocak 2011 Pazartesi

Alışveriş Dellysi:) Hediyeleri War...

Daha geçen hediye kampanyam bitmeden, bu hediye çekilişinde neler vereceğimi planlamaya başlamıştım bile:) Çok sevdim ben bu hediye dağıtma işini:) Çeşit çeşit hediyeler seçtim sizler için:


 1) E.L.F Smudge Sponge: Elfin smokey göz makyajı için göz fırçası.

2) E.L.F Total Face Brush: Elfin alık,pudra , bronzer gibi tüm yüz uygulamalarında kullanılan fırçası.
3) Max Factor Masterpiece Beyond Length Maskara: Rengi 110 Blazing Black, bir tarafı siyah bir tarafı pembe:) Hiç kullanmadım..







 4)Bourjois Lovely Ruj: Rengi 01 Rose Bonheur . Bana hiç yakışmadı bu renk yakışan birine gitsin:)
 5)Avon Winter Solutions Yüz yıkama jeli: 200 ml dev boy bir yıkama jeli. Bir adet kendime bir adet sizlere almıştım:)
 6) Avon Winter Solutions Nemlendirici Gece Kremi: 50 ml, cam kutuda. Bundan da iki adet almıştım biri  benim biri sizin olacak:)
 7) Clarie's Üçlü Allık: Aydınlatıcı veya bronzer olarak da kullanabileceğiniz pigmentli bir allık, ben hiç kullanmadım, unutmuşum bunu:)
8) Avon Care Gliserinli El Kremi: Avonun bildiğimiz el kremleri, ambalaj değiştirmiş:) Yeni kıyafetiyle sizlerin olsun.

















9) Sponge Curler: 12li Sünger bigudi set. Bunlar bildiğimiz bigudiler gibi değil:) Alttaki resimde görüldüğü gibi tamamen süngerden oluşuyorlar, top şeklindeki bigudinin ortasını açıp saçımızı sarıyoruz, sonra kenarında bulunan çentikten saçın ucunu çıkarıp, topu kapatıyoruz ve tataaam.Sırf süngerden oluştuğu için yatarken de kullanılıyor ve başı acıtmıyor. Türkiye'de satılmıyorlar malesef ben Ebay'den aldım.



 Hediyeleri isterim diyorsanız yapmanız gerekenler de şunlar:
1) Sağda bulunan izleyiciler kısmından blogumu izlemeye almanız.
2) Eğer sizin de bir blogunuz varsa bu hediye  postumu blogunuzda yayınlamanız, ve yayınladığınız postun url'si ile birlikte bu posta yorum bırakmanız.
    Eğer blogunuz yoksa da facebook sayfanızda kampanyayı duyurup, beni izlemeye aldığınıza ve hediyeleri istediğinize dair bir yorum bırakmanız.(Google hesabınız yoksa ad soyad ve e-mail bilgilerinizi de paylaşmalısınız)

Hediyelerin hepsi tek kişinin olacak.Kazananı bu sefer de  random.org belirleyecek:) Hediye çekilişi 27 Şubat - Pazar gecesine kadar sürecek, yani 27 Şubat gecesi 24.00 'da kazananı açıklayacağım.
Kargo ücretini ben karşılayacağım.
Haydi bakalım parmaklarınıza kuvvet:)
 
 
 
Bu kampanya benim değil ama...

Hiç yorum yok: