Takipte Kalalım! :)

10 Ocak 2011 Pazartesi

Alışveriş Macerası Part (1)

Alışverişe gitmeden önce sorar Steffanny :
         -N'aber kıss.Ben dertliyim sıkıldım.Benim derdime deva olcak ilaci bulmadılar henüz!
(Şimdi burdaki dertliyim sıkıldım tamamen farklı bir ifade ama anlamadınız bu ifade ben alışverişe gitmek istiyorum demektir.Şimdi devam edelim ve görelim.)

                  -Tabii.Senin derdinin çaresi bende kızım sen....(Sözü kesilir)
                  -Alışverişe gidelim.....(Birlikte söylerler...)
                  -Yarın 15.00'da ......(söyleyemediğim bir marka)'da buluşalım!
                  -Tabiki.Olur .......'da beklerim seni!Ama geç kalma!(Der ve telefonu kapatır.Daha sonra...)
                  -Annne!Ben alışverişe gidiyorum indirimleri öğrenmeliyim...(Der ve hemen çantasını alıp montunu geçirir üsütne daha sonrada çıkar ve hemen .......'ya gider.)
                 -Pardon acaba bütün mağzaların katoloğunu alabilir miym?
                 -Tabiki.Buyrun hepsi burda.
                -Teşekkürler....(Der.Ver çıkar saat:12.00 olmuştur.Hemen aceleyle kızı arar!)
                -Steffanny Climber'ın evi Buyrun!
                 -Stef lütfen uzatmada dinle!Haydi bana gelmelisin önce mağzalara karar verip gitmeliyim sadece 4 saat 30 dakikam olacak iyi değerlendirmeliyim!
(Tabiii şaşırdınız değil mi?Ama Stef çok şaşırmamıştır çünkü:O da çok geziyor ve en az 6 saat dışarıda kalmak istiyormuş.Ama  4.30 saatte onlara yetecek...)
                (Hemen Stef kapıyı çalar...)

                -Steffanny Hoş Geldin!
                -Tabii tatlım ben geldim...
                -Ama saat 2 oldu hadi tatlım...
                -Tamam.Bir bakalım...Neler var!Aaaa.İnanmıyorum.(Dur ve biraz bekle) Sephore'de indirim var hemde %50 olarak.
                -Tabii.Olur oraya gidip 1-2 saat gezeriz.Ve daha son....(Sözünü yarı keser kendi çok şaşırarak.)
                -Amman Tanrım...
                (Bir çığlık gelir ve hemen ardından...)
                -Ne Whsght'de de indirim var!Hemen çıkalım...
(Derler ve hemen çıkarlar...)
(Clear(diğer macera üyesi)hemen ilk durak Whsght'i bulur...Gerçekten çok fazla indirim vardır.Burdan sadece Stef:6 Clear:4 poşetle çıkarlar...)                       -Biraz az mı aldık ne?
                       -Yo yo...İyi pişti oldu!(İyi indirimle aldık demektir:))
                       -Peki ama bir şey unutuyorsun Stefciğim...
                       -Nedir o Clear...(Diyip bitirdiği an hatırlar ve...)
                      -İnanmıyorum nasıl unuttum Sephore!
                      -Hadi hemen gidelim Stef daha ne duruyoruz ki!
(Hemen Sephore giderler 2 saat sonra mağzadan Clear,Stef'i çekip çıkarır!...)
(Sephore'de Pudra ve Fondefone'de çok büyük indirimler başlamıştır...)
                       -Clear...
                       -Evet Stef!(İlgisiz bir biçimde½)
                       -Bakar mısın!Sephore'de Pudra ve Fondofone'de indirim tavanda!
                       -Ama Clear...
                       -Yürü Steffanny!
                       -Clear!Bekle biraz!
                       -Ne var Stef!
                       -Clear bakar mısın Giyimde %70 indirim var!
                       -İnanamıyorum hemen gidelim...
(Stef ile Collezione'ye girerler...)
                      -Stef ben şu indirimdeki bluzlara bakacağım...
                      -Tabiki bende 70TL'den 30TL'ye düşenlerden alacağım...
(Bir görevli gelir ve sorar...)
                     -Buyrun ne bakmıştınız?
                     -Tabi yardımcı olur musunuz?
                     -Elbette söylemiştim zaten...Her ne ise!
                     -Ben bir tane Blogger Yazılı Bluz istiyorum.
                     -Bende Marlyn Mooor T-Shirt'i olabilir..
                     -Tabii buradan alın ve karşıda deneyin!
                     -Tamam...
(Denemek için ikiside birer kabine girer ve giyinirler...)
                    -Biz bunları satın almak istiyoruz...(Birlikte)
                    -Tabii kasaya alayım sizi..
(Kasiyer ince bir ses tonu ile...)
                     -Nasıl yardımcı olabilirim acaba?
                     -Biz bunları almak istiyoruz...
                     -Tabi hesaplayayım...Iııı...Blogger T-Shirt'i 70 TL'den 30TL olanlardan,Marlyn Moor'e ise 100TL olup 40TL'ye düşenlerden yani...40+30=70TL ediyor.
                    -Clear hiç zahmet etme ben öderim...
                    -Tabii izin veririm çünkü hiç nakitim yok!
                    -Bu arada lafa girdim fakat kredi kartı ile Maximum 12 taksite bölüp alabilirsiniz.
                    -Yok biz nakit alacağız ben vereceğim Clear!
                    -Tamam peki peki!Stef bir dahakine sen ödersin...
(Clear ve Stef mağzadan ayrıldıktan sonra  bir Cafe'ye otururlar...)
                    -Stefciğim ben eve gitmeliyim 4.30 saatim doldu ben 4 poşetimi ve t-Shirtimi alıp gideyim..
(Ama o anda bir an duraksar ve der ki Stef'e...)

        

               


                                                                    
 
                                                               DEVAMI DAHA SONRA...

1 yorum:

Lia dedi ki...

tabii ben devamını getireceğim:DD