Takipte Kalalım! :)

11 Ocak 2011 Salı

Alışveriş Macerası Part (2) Arkadaş Sadakati

(En son Clear, Steffany'e bir şey söylemek için durmuştu ve orada bitmişti...Hemen devam ediyorum.)
                       -Clear evet ne diyeceksin?
                       -Tabiki Steffanny söylerim.Benim evime gelmelisin ve oradaki dolapta duran süprizimi görmen gerekiyor!İster misin?

                        -Hadi eve gidelim merkatan öleceğim...
                        -Tamam atla arabaya!
                        -Tabii olur...
                        -Hemen eve gitmeliyiz!Ben Küçük Sırlar adlı dizimi izleyeceğim...
                        -Sabırlı ol!Sana bir süprizim var!
(Steffanny çok şaşırarak hemen Clear'a yetişmeye çalışır ve Stef eve gittiğinde tünelin çıkışındaki şeye inanamaz...Ve eve biraz geç olsa da varırlar.)
                      -Steffany ve ben hemen odama çıkmalıyız.Şimdi konuşamam!
                      -Stef gel...
                      -Geliyorum...(Ağzına bir şeyler tıkıştırmış...)
 
(Steffanny meraklanmıştır.Ve beklemektedir.Clear'ın ona yapacağı süpriz tam 50TL değerindedir..)
                             -Clear artık göster!(Biraz sinirli şekilde ama yumuşak!)
                             -Tamam Stef!İşte süprizim bu idi bunun için seni bu kadar beklettim...
                            -Buda nedir sıradan bir ruj mu ben ruj dan pek hoşlanmam ama güzel!(Der.)            (Clear çok sinirlenir ve cevap verir!)
                            -Stef sus ve beni dinle lütfen!Bu ruj...
                            -Evet nedir?Bekliyorum.
                            -Bu ruj Merve Boğulur(Ayşegül)'a ait olan bir ruj!Sephore'den kazandım Lia'nın Aynası blogundan kırmızı sevmediğim için de sana hediye etmek istedim..Umarım şimdi beğenmişsindir!
                            -Tabiki Clear çok teşekkürler...Sana da Lia'yada çok teşekkürler...
                            -Clear....(Utanarak...)
                            -Evet Steffanny bir şey mi oldu acaba?
                            -Tabii.Benimde sana bir hediyem olacak.Tabi kabul edersen...
                            -Tabiki neden etmeyeyim ki?
                            -Her neyse işte benim hediyem!(Çok fazla heyecanlanır!)
                            -Stef inanamıyorum çok güzel bu  elbise !
                                Ne bu Whsght'den mi Steffany?
                            -E...ev....eve....t(Yerin dibine inecek gibi hisseder!)
                            -Steffany çok teşekkür ederim!Şifremizi söyleyelim:Tam Sadakat!(Birlikte Söylenir)
                            -Tamam Clear ben eve gitme...(Clear sözünü keser ve...)
                            -Eve gitmekten mi bahsediyordun?Asla olmaz annenle konuştum ve bizde kalıyorsun:)
                           -Tabii olur!
                           -Artık bu macera bitsin değil mi?
                           -Evet canım benim çok yorulduk değil mi ama haklıyız bizde bunu yaşıyoruz!
                           -Tabiki dinlenmeliyiz ben yeni aldığım pijamaları sana vereyim daha hiç giymedim!
                           -Olur ama biraz ayıp olmadı mı sana?
                           -Asla!Aklından bile geçirme artık bunu tamam mı?Benim evim senin evin!Oldu!(Çok uykulu bir biçimde)
                           -Tamam Clear çok teşekkürler...
(Ama bu teşekkür boşunadır Clear pijamalarını giyip çoktan uykuya dalmıştır...)





SON
                          
                     

 

              

Hiç yorum yok: