Takipte Kalalım! :)

26 Ocak 2011 Çarşamba

Arkadaşlar Pucca'nın Bloglara konu olmasını savunuyoruz!

Arkadaşlar! Bakın Kazan Kepçe İlişkisi-Mia'nın Pudrası-FirendFeed gibi bloglarda da Pucca'nın artık kim olduğu öğrenildiği için bloglara yazılmış...Ama Mia şöyle bir şeyle karşılaştı. Pucca'nın kim olduğu çeşitli sitelerde yayınlandı. Mia'da yayınlamış ve daha sonra ona böyle bir yorum geldi:

@Adsız:
        Bu gönderiyi yayınlarken Pucca'dan izin aldın mı? İzleyici çekmek için mi bunu yapıyorsun. Dedi ve sonuna da gizemli bir yazı bıraktı Türkçekarakter.
Bunun kim olduğunu henüz bulamadık ama kendimi şu an dedektif ve spiker gibi hissettiğimi anladım:) Bu adsız kişinin kim olduğunu bulmaya çalıştık ama şimdilik yürüttüğümüz tahminin Pucca'nın bilmemesi gerekiyor..Acaba neden sadece böyle bir yorum Mia'ya bırakıldı. Mia şu anda bir post yayınladı ve bu adsız kişi bu postu okuduysa eğer bir daha yorum bırakılabileceğini düşünüyorum.. Çünkü Mia bu sefer sabırlı davranamadı bence... Çünkü bu yorum adsız olarak bırakıldıysa bu bir savunma mıdır? diye düşünüldü.. Ama bu kişinin Pucca olabileceğini tahmin ediyorum... Yani sanki Pucca yı tanıyormuş da izin vermeyeceğini bildiği için bize bunu yolladı diye düşünüyorum. Belki de bu Pınar Yıldırım'ın ta kendisi de olabilir. Ama neden sadece bu bloga yazdığını da anlamadım. Ben Mia'yı tanıyorum o yüzden savunma ihtiyacı gördüm lütfen bu konuda yorum bırakın çünkü insanlar Pucca'nın kendisini daha fazla duyurmak istemediğini düşünse bile Ekşisözlük adlı bir sözlük  bile şu an Pucca yı konuşuyor. Bence Pucca daha fazla tanınmak istemiyor. Çünkü yazdığı kitapta çok iyi şeyler içermiyor. Ve sevgililerinden birinin Pucca'yı bulmasından korkuyor olablir. Ama Pucca sen şu an bunu okuyorsan sana kötü bir şey demek istemedim ama şu an farkındaysan bütün bloglar,siteler,sözlükler seni konuşuyor.. Google'ye bile pucca yazdığında altında pucca pıanr yıldırım çıkıyor artık sen dillere destan Pucca... ama yorumlarında bunun bloglarda yayınlanmasını istemeyen birşey yazarsan blogger kullanıcıları da korkmadan seni yayınlayabilir ya da istemezsen de bilerek senin izin vermediğini bilerek yayınlamazlar..Bunu dikkate alırlar o zaman bu adsız yorumu yazan sensen: Pucca günahını almak istemem ama sadece bir varsayım olarak düşünüyorum ki;
Neden diğer seni konuşan bloglarda böyle bir yorum göremedim acaba?
Ya da sen değilsen ve şu anda bu yorumu Mia'ya yazan kişi bunu okuyorsa sen avukatı mısın Pucca'nın da karışıyorsun.. İsterse blog sahipleri kampanya ile 100 izleyiciyi 1 günde çekerler ama sen şu anda git başka Pucca yazanlarla uğraş...Bunu okuyorsan da ne demek istediğimi açık bi rşekilde anlamışsındır... Umarım..
Arkadaşlar sizde bu adsız yorum durumunda bana ve Mia ya katılıyorsanız bir yorum bırakında bunu Pucca'ya iletelim..Ben zaten  Pucca'ya Mia'daki durum ile ilgili konuştum ve kendisinin o kişiyi yani blog blog dolaşıp gıcık olduğu bloglara böyle avukat gibi yorum yapan kişiyi tanıyıp tanımadığını sordum..Ama daha cevap vermedi.. Bende Pucca'nın yüksek yaş grunbuna hitap etmeyen bir yazısının yorumlarına baktım. Ve bazı kişiler Pucca'nın terbiyesizlik yaptığını düşünüyor. Ve Pucca'nın buna neden aldırmadığını bilmiyorum. Çünkü Pucca bu yorumlara hiç ama aldırmadan ve sanki iyi bir şeymiş gibi yayınlıyor. Ben Pucca'nın günlüğüne birinin girdiğini düşünüyorum. Çünkü eğer bu yorumu yazan Pucca ise ve böyle ters bir yorum yazdığını düşünürsek yorumları pek iyi karşılamazdı. Çünkü Pucca'nın öyle biri olduğunu düşünüyorum.Ama bu adsız yorumu yazan kişiyi tespit etmek için adsız yorumlar kaldırdım ve Mia'da kaldırdı ve onu bir dahaki yorumunda kimliğini tespit etmek için kullanacağımız yorumda ise onun Pucca olduğunu öğrenirsem Pucca'nın. Ama değilse varya onun sitesini bulup ona neler neler yazacağım bir görsün o bi hayatta böyle bir yorum yazarsa varya o kişiyi  blogger'a şikayet ediceğim...Ve bu mesele daha fazla uzarsa dava açmayı düşünüyorum. Arkadaşlar sizde bana destek verin lütfen. Kendi meseleniz olmadığı halde bana destek verirseniz beni o kadar mutlu edersiniz ki bende rahatça arkamda bir destek varken şikayetimi iletebilirim...


                                                                                                            Teşekkür Ederim,
Pucca'nın  kendisini gösterdikten sonra yaşanan olayların çıkardığı bir olay...

1 yorum:

Lia dedi ki...

Türkçekarakter ne demek yah!Onu çözemedim ama:(