Takipte Kalalım! :)

26 Ocak 2011 Çarşamba

Bu gün OKul yok bana!

Bu gün yani aslında dünden başlasam iyi olacak...Dün elektrikler gitti. Ankara'da bu sorunlar 2-3 gündür oluyor. Ve ablam uyuyordu. Bende 13.30 da yattım ve 15 de kalktım bir şeyler atıştırıp daha sonra da yine yattım. Ve akşam 11 'di saat. Yarın okul var 7 de kalkıcam ama ben 11 de yattım. Bi türlü uyuyamadım. Saat oldu yarım.Ben hala uyuyamadım. Daha sonra babam geldi yanıma dedi ki! Nereden çıkardı bilmiyorum ama yarın okula gitme istersen dedi bende hayır olmaz demedim heralde ama sanki istemiyormuş gibi yaptım da sonra aslında sadece okula gitmek istemiyo demesin babam diye:) Sonra sabah oldu ben 11 de kalkarım sanıyordum ama insan 7 de uyanmaya alışınca erken kalkıyo haliye. Ama yinede yani ben 8 de uyanmışım..Ondan sonra babam annemi bırakmaya gitti. Sonrada geldi benim uyanık olmamam lazım ki beni okula bırakmasın. Gelene kadar 45 dakika geçti ben de o geldikten 20 dakka sonra yani 9 gibi uyandım.. Ama okula gitmemek hem de canımı sıktı çünkü o gün öğretmenin verdiği ödevleri sayayım..Birde hepsini yapmak için 1.5 saat harcadım:(:

  • İlk Ödev: Sosyal Bilgiler Ders Kitabı: 102-103 cevapla...
  • İkinci Ödev: Sosyal Bilgiler Çalışma Kitabı 67'den 71'e kadar yap-çöz!
  • Üçüncü ödev: İki matematik problemli fotokopileri yap:(
  • Dördüncü ödev: İngilizce like / dislike ile ilgili 5'er cümle kur(bunu eve bile götürmedim ama :)
Size buradan bakınca az gibi görünüyor olabilir. Ama emin olun benim gibi ödevden nefret eden tiplerdenseniz bana hak verirsiniz:)
Ama ben dünkü ödevleri yapmama rağmenn.......Bu gün ödevim yok! İşte bu çok güzel bir haber:)

Hiç yorum yok: