Takipte Kalalım! :)

20 Ocak 2011 Perşembe

Bu kayıtla birlikte tammm...200 kayıt olcağım:)

Bu yarışmayı yapma nedenim 2 aydan beri 200 kayıt oluşturmak. Hee yarışma dedim de söylemeyi unutuyordum...Keçeden yaptığım bu el yapımı kolyeyi sizlere büyük bir zevk ile vereceğim. Ben çok beğendim ve kendimede bir tane yaptım. Kuzenime yapmıştım fakat ona başka bir hediye vermek istedim. Ona veremediğim bu hediyeyi ben szlerden bir sanşlıya vermek istiyorum. Umarım beğendiniz şartlarım çok zor olmayacak bağlantı gibi şeyler koyacaksanız aralıkları bol tutmanız iyi olur:) Şartlarım şunlar:
  1. Lia'dan Yeni Tatlar adlı yeni yemek blogumu izlemeye almanız...
  2. Ve blogunuzda benim bu kutlama kampanyama yer vererek yarışmadan ayrı olarak eleştiri ve yorumlarınız ile birlikte yayırsanız daha fazla kişi katılmış olur ve eğlence artar:)
  3. Yorum olarak adınızı, soyadınızı ve e-mail adresinizi yada bir iletişim adresinizi yazarak yorum olarak göndermeniz.
  4. Küçük sorumun cevabını bulmanız desem yalan olur çünkü bu sefer bir sorum olmayacak ama yorumlar yine de yayınlanmayacak çünkü bazı kişiler özel duygularını ifade etmek istiyor:)
Hepinize Çok çok çok başarılar diliyorum ve  umarım kolyemi beğendiniz:)

Başarılar...

1 yorum:

Lia dedi ki...

@ev kuşu Lia'dan Yeni Tatlar blogunu neden izlemediğini öğrenebilir miyim?