Takipte Kalalım! :)

16 Ocak 2011 Pazar

Daha yeni okuduğum bir Koralin...

Bunun bir animasyon flimi vardı.Ben bunu sinemalarda 3D olarak izledim ve daha sonra çok beğenerek CDsini aldım en az 3 kez izledim ve şimdi okulumuzun yakınında açılan Ali Dayı Çocuk Kütüphanesi sayesinde bunun o güzel maceralı,üzücü ve ne çok da tüyler ürpertici kitabını okumaya başladım...Kitabı fliminden tabii biraz daha farklı olmasına rağmen ilk aldım gün Koralin ve Gizli Dünya kitabının 24 sayfasını okumuştum.Ve ertesi gün ise 160 sayfa okuduğuma inanamadım.Çok harika bir kitap okumanızı mutlaka tavsiye ederim.Sayfa:180.Yazar:Neil Gaiman.Fiyat:14.00 TL...Vee DVDsinide almanızı tavsiye ederim...


Koralin çok büyük bir tutku ile yeni taşındıkları evin çevresini keşfederken yağmurdan dolayı yapamaz.Vee misafir odasında küçük bir kapı keşfeder.Bu kapının arkasında eskiden boş bir ev vardır.Koralin annesine bunu açmasını söyler.Annesi kapıyı açar ve kapının arkasından tuğla duvar çıkar.Ama Koralin bir gece farelerin peşinden kapıya gider ve kapının arkasında onu bekleyen bin bir türlü macera vardır..Bu kapının ardında yaşamının tersine annesinin ve babasının onunla ilgilendiği bir dünya vardır.Ama annenin niyeti hiç iyi değildir.Gözlerine düğme dikmeye çalışmaktadır... Devamını okuyunuz!
Yazar Neil Gaiman bunu yazarken çocuklara macera yaşatan yetişkinlere ise kabuslar gördüren bir hikaye yazdığını anlamıştır ve bu hikayeyi flime dönüştürmüştür...






1 yorum:

Pelin P.A. dedi ki...

Bilgisayar oyunu da olsaymış keşke.