Takipte Kalalım! :)

11 Ocak 2011 Salı

Eyvah Eyvah 2

Ben buna gittim ve acayip beğenmedim...Ama gerçekten güzeldi Özge BORA varya ooo.Çok nazlı valla hem kaçırılıyo başına gelmedik kalmıyor valla!Sen Ata'yı kaçır sonra da gidip  sarıl oldu valla!İyi valla!Anne ve babanda abartıyo ama hadi izleyin bakalım sizi görcem sonra gidenlerden yorum bekliyorum.Haaa ama derseniz ki çok güzeldi sen ne diyorsun kırıldım gülmekten ben tekrar izlerim:))Ama gerçekten ben de güldüm tabii!Ama itiraf ediyorum gerçekten komikti ama muhteşem diyemem kötü de diyemen ama bence güzel bir flim 1 den daha iyidir...2. flimi tabiki 1.den daha güzel ama bence biraz daha gülünebilecek sahneler olabilirdi.Ancak 7-8 tane vardı 2 saatlik flimde ama bazı yerleri de tabiki çok komikti ama ancak 8 taneden 3 tanesi o kadar etkileyici idi.Nese yha bence gitmelisiniz bu flime komik bir flim baın çok komik demiyorum ama izlenmesi gereken bir flim olduğunu düşünüyorum:)İzleyin ama sinemada Demet Akbağ'da bu arada çok çirkin olmuş.Ben onu başka biri sanıyordum.


dip not:flimin sonunda ki şarkının düzenlemesi gerçekten çok güzel olmuş:))dikkat ediniz!iyi eğlenceler...:)) 

Hiç yorum yok: