Takipte Kalalım! :)

28 Şubat 2011 Pazartesi

Yarışmaları Gördüm gördüm özendim bende bi yapayim dedim :)

Merhaba Arkadaşlar...
Bende sizleri güzel güzel hediyelerle buluşturmak istiyorum...Ne mi hediye vereceğim? Bakınız...İşte bu güzel mi güzel şık mı şık kolyeyi vereceğim yanında da küpelerini :) Malesef kameram bozuldu ve fotorafını çekemedim internetten buldum...Ama aynısı bende var korkmayın..Mart sonuna kadar boll bolll takıcam...:)Şimdi:
İşte bu güzel kolye için şartlarım:
  1. Öncelikle yapmanız gerekeni bilmeniz gerek...İzleyicim olmanız ve hangi ad ile izleyici olduğunuzu yazmanız gerekiyor canlar...
  2. Blogunuzda  takı setinin resmini koyarak ''işte bu güzel sete sahip olmak için tık tık'' :) Teşekkürler...yazmanız yeterli...
  3. Bitmediii...Şimdi de yorum olarak iyi okuyun ''adınızı'' ''nickinizi'' ''e-mail adresinizi'' ''bloguzda duyurduğunuz link adresini'' yazmalısınız. ( Yorum olarak)
  4. Bu örnek yorumda yazanlar dışında ekleme yapmamanızı rica ediyorum..
  5. Örnek Yorum:  Merhabalar! Yarışmanıza katılmak istiyorum. Ben : (adınız) Nickim: (Nickiniz) E-mail adresim : (adresiniz) blogumda duyurdum linki bu : (linkiniz) Teşekkürler. Hediyeyi beğendim/beğenmedim. demeniz yeterli arkadaşlar...
  6. Başarılar :) Kampanyam 1 Nisan'da sona erecektir..Ama bana güvenmeyin 1 nisan şakalarını severim :) ''ŞAKA ŞAKA''      :D :)))) 






Hiç yorum yok: