Takipte Kalalım! :)

26 Mayıs 2011 Perşembe

Başlık Önemlidir...!




Eğer blog yazmak için yaşınız 18in altındaysa  başlığınız önemli .. Post yazılarınızın sıkıcı görünmemesini sağlaması için başlığınızı komik ya da  çok etkileyici yazmalısınız.. Çünkü bazen de gerçekten başlıkla çok dikkat çekebiliiyorsunuz.. Bneim başlıklarım pek iyi değil ama yine de benim postlarımda sıkıcılık olmuyor.. Gerçekten bazı izlediğim makyaj postlarından çok sıkılıyorum.. Çünkü makyaj yapmak oje sürmek falan benim işim değil :( Ama STYLEBOOM gibi bloglar ise ilgimi çok çekiyor moda ve hobi ile ilgili. Bazen bloglardaki yazaılar benim araştırmamı sağlıyor.. Mesela Kalite Bozmadan Büyütme programı çok işime yaradı...  Ama mesela onun başlığı ''Program Arıyorum'' gibi bir şey olsaydı ben hiç bakmazdım.. O yüzden başlık gerçekten önemli. Bazende başık güzel olsa bile posta yazılan o kadar saçma salak şeyler insanda okuma istediği bırakmıyor.. Tabii bazılarında okumakta fayda var.
Hayıırr!
 Ama arıtk makyaj bloglarıyla pek fazla ilgilenmek istemiyorum.. Çünkü gerçekten ojelere falan bakınca hiç birşey kazanmıyorum.. Yani bu bir hobi blogunda aynı şey olmuyor.. Çünkü aykkabılar, çantalar bazen karışık bir sürü paylaşılmaya değer şey.. Mesela 324 Pembe Oje ??? Bu ne şimdi.. Allah aşkına ya ne yapayım ojeleri.. O ojenin aynısını bile bulamıyorsun... :O Of! Of! Blog yazmanın ne demek olduğunu anlayabilyorum ama bazı bloglar çok sıkıcı gerçekten isim vermek istemiyorum.. Mesela Etek Diktim ... diye bir başlık atıyorlar.. Sonra da bir etke diktim çok güzel oldu.. Bu ne ya? Bari bi resim koy insan sürekli yazı okumaktan öyle sıkılıyor ki! Her neyse... Ben diyordum ki.. Başlıklarınıza dikkat ederek yazarsanız blogunuzu ilgi daha fazla olacaktır.. Mesela ohdeedoh adlı blogu biliyorsunuzdur gerçekten blogun sahibi. Küçük bir açıklama yapıyor ve resim koyuyor.. Yani insanın canını sıkıp konuyu öğrenmesi için o kadar yazı okuması gerekmiyor.. Resimlere ve başlığa bakıyor ne demek istediğini anlıyor.. Mesela siz bu yazıdan sıkılmış olabilirsiniz ama ben bloguma her zaman  böyle sık sık resimsiz yazılar yazmıyorum..  Sadece bazen bazı açıklamaları gerçekten yapmam gerekiyor.. Saat geç oldu.. 21:58 ... Neyse ben diyordum sadece beni sıkan bloglardan hoşlanmıyorum... Ve ayrıca postlarınızda açıklama yaparken derdinizi anlatabilmek için  yazının yanında resim gerekir..  O yüzden bende resim seçimimi dikkatli yaptım.. Resimimi koyarken 2 resim birden peş peşe koymaya çalıştım ama! Hayır. Hiçte uymadı bu postuma...  Ama gerçekten tüm makyaj bloglarından artı nefret ediyorum.. Kimse özel olarak üstüne alınmasın... Başlıkların önemi derken konu nereye geldi ama yine de ilgisi var...  Neyse ara sıra böyle duyurular yapmam gerekiyor çünkü.... Neyse ben yazılarımda bunu gibi dikkatli olmaya çalışıyorum...  '' Bloguma Dokunma'' kampanyamızdaki başarıdan ötürü açılan blogların ve kalkan blospot yasağının iyi kullanınlasını diliyorum... Bu yüzden böyle yazılar yazıyorumara sıra.. Tabii ki de başka konular hakkında da konuşuyoruz biliyorsunuz...!  Çok sıkıcı olduğunu biliyorum ama artık günlükleri de okumak istemiyorum..Birde blogda yeniyken gördüğüm her şeyi post olarak paylaşıyordum.. Ama sonradan anladım ki her posu paylaşmak gereksidir... O yüzden paylaşılmaya değerleri gerçekten paylaşmaya çalışıyorum... Sizde benim gibi yapmaya çalışırsanız bloglarda gereksiz şeyler olmaz... Daha 11 yaşından bile küçükseniz anlamanız dah zor olacaktır ama blgounuzda yaşınız ilerledikçe olgunlaşacaktır.. Mesela kendimi şu anda daha büyük ve 15 yaşında gibi hissediyorum.. Ama daha küçük olduğumu biliyorum.. Çünkü blogumda daha iyi şeylere yer vermeye çalışıyorum ve kampanyalarımda ciciler biciler daha az veriyorum.. Bakın! Bakın! Konu nerden nereye geldi ama bende içimdekilerin hepsini günlük gibi dökmüş oldum.. Ama artık günlükte okumayı bırakıyorum.. Neyse ne işte! Sizde sıkılıyorsanız lianinaynasi@gmail.com adresine bir posta atıverin konuşalım!  Derleşelim.. Bazende bloglar hakkında konuşmak gerçekten hoşuma gidiyor. Şu anda yazdıkça devam ediyorum saat 22:30 oldu.. Enson saati verdiğimden bayağı geçmiş o yüzden fazla uzadığını düşünerek görüşmek üzere diyorum.. 
Yarın içinde Hayırlı Cumalar diliyorum... Umarım sıkmadım sizi...
 Hayırlı Geceler Hepinize...

Hiç yorum yok: