Takipte Kalalım! :)

22 Mayıs 2011 Pazar

İlginç Takılar...

Şu aralar postlarımda fazla takılara yer veriyorum... Yine yer vereyim istedim... Çok değişik takılar buldum...


A! Ben bununla hayatta dışarı çıkamam....



Şaka gibi! Oha! O ne be o kadar büyük! Yani prize taksan işini görür! :D



Şimdi de küpelerimizi otobüs kolu yaptılar... :D Çok güzelmiş. Yanlız ilk baştaki adama yardım edicme şimdi çantası düştü düşecek :...) (Biraz düşündükten sonra bir gülümseme)



Bilgisayarım ki koptumtu bunu takarım artık...




Çoooookk beğendim çok güzel bende istiyorum....



Bedava deseler almam da takmam da! Ne kadar saçma sapan bişey... :@



:P Çok komik....




Eeee... İşte Ipone alamasaad küpesiyle yetiniyoruz :D Ayrıca onun cepte olması gerekmiyo muydu?







Çok güzel görüyorlar... Ama giysi olsa alırdım... Tabii yeşil değil!



Ya bakma öyle... Hasta olursam diye yanımda taşıyorum... :D


                          
      Genelde küpeler aşağıya doğru tasarlanmıştır. Farklılık yaratmışlar :) İğrenç!




Afiyet olsun.. Tabii bunlarla yiyebilirsen :))



Bakın bakın! Fatura ödemek istemiyorsanız bunun tasarruflusunu yaparak takabilrseniz.. Tabi bi yerlere fiş sokmak gerekcek ama olsun :D



Kulaklıkların düşmüş... Bidaha böyle yapma! Buda kulağına küpe olsun... :))



Hiç yorum yok: