Takipte Kalalım! :)

26 Mayıs 2011 Perşembe

markafoni ve trendyol

markafoni ve trendyol adlı alışveriş sitelerine üye oldum ve annemle alışveriş yapmaya başlayacağız..markafoni'ye üye olmak için glc_2000@hotmail.com adresini kullanarak üye olabilirsiniz... yani ilk seçenek için girdiğinizde göreceksiniz... Her neyse sizlerle almak istediklerimi paylaşmak istiyorum... Gerçekten çok büyük indirimler ile alacağım bu şeyler dışında çok güzel şeylere de rastladım. Ama 2 sitedede ayakkabıları hiç beğenmedim. Colin's ve batik gibi mağzalardan seçilen ve sınırlı sayıda sınırlı günde olan bu ürünlere bayıldım.. Elbiseler ve Gömlekler çok hoşuma gitti...:

markafoni:

MARKS & SPENCER Ay bittim öldüm geberdim bunun için anneme 1001 dil döktüm sonunda akşam babana sorarız kredi kartıyla alırız dedi :))


MARKS & SPENCER 

MARKS & SPENCER


MARKS & SPENCER


MARKS & SPENCER


trendyol:






Sizde bakın...

Hiç yorum yok: