Takipte Kalalım! :)

22 Mayıs 2011 Pazar

Sandalyeler...

Şimdi de sandalye sendromum tuttu.. Al buyur! İşin yoksa uğraş...Neyse.



                            Numbers Chair
Numara verdim bak kimse sırasından çıkmasın... :D


Cassette Tape Chair

O eskiden sıradan bi sandalyeydi... Bunun üstüne otrulmaz... İnsanın arkası acır (anlayan anladı ;)



Mama Chair

Ay bırak kadın!! İmdat!

Sadece sandalye .D



Levitating Yoga Chair

Hıhı! Evet evet! Anladım.. Devam et...





Tempo Chair

İşte bana bundan lazım... Beyendim...



Shopping Cart Chair

Hangi marketten çaldın ? ............ Genlde buna pirinç, çikolata fln konurda ondan.... :D


Typography Chair


Yazıların gücü adına beni taşııı!




Artık bişey diyemiyorum... Bay bay! Bir sonraki postta görüşmek üzere...Bi 5 dk sürer ama...

Hiç yorum yok: