Takipte Kalalım! :)

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Bikini Modelleri



Hani size diyodum ya tatile gidicem diye işte o tatil planı 1 hafta ertelendi.Yani bu haftada burdayım:) Tatile gitmeden önce bir sürü hazırlık yaparım. Benim için bunların başında bikiniler gelir.E sabahtan akşama kadar sahilde olunca başka bişey düşünmek imkansız. Bu sene Kyo'nun aksesuarlı bikinilerini gördüm bir arkadaşımda ve hemen bu bikinilere odaklandım:)

Üçgen bikiniler yerini artık straples modellere bıraktı.Güneşlenirken askı izlerimiz de böylelikle tarihe karıştı. Sanırım bu modelleri en çok bunun için seviyoruz.

Benim bu bikinileri takıntı haline getirmem ise ortasındaki kalp ve kelebek objesi. Pleksi olan bu aksesuar özellikle düz modellerde ön plana çıkıyor ve burda gördüğünüzden kat kat güzel duruyor.Yakından inceledim ordan biliyorum:)

Kyo'nun sitesinde ise bu modellerin satışı var.

Diğer sevdiğim bir nokta ise bikinileri  eşleştirmek.Ben takım olan değilde altını ve üstünü ayrı ayrı seçip takım yapanlardanım. Peki sizin bikini tercihiniz hangisi?
BLogger, Lia

Hiç yorum yok: