Takipte Kalalım! :)

24 Temmuz 2011 Pazar

Sıcak daha da sıcak olacak bu gece!

Sıcak! Çok sıcak.. Öff.. Çok terledim..Bu sıcakta dışarı da çıkılmaz! Yazdan nefret ediyorum.. Diyyy miğğ? Evet :( Bu sıcak yaz günlerinde üstümü örtmeden asla uyuyamazdım..Ama taki sıcak başıma vurana kadar! Her yer yanıyo... Ama ayaklarımı örtmertmezsembi eksiklik hissediyorum.. Aman aman örtüyim. Heh! Bide şu var ki geceleri daha serin pifir pifir oluyo derken bide gece sıcağı başladı! Ne yağmur yağsın, ne de sıcak olsun.. En iyisi ilkbahar... Yağmuruda var sıcağıda..Amman vantilatörleri tekrar bodrumdan çıkarma işlemine başlayın... Tabi bu sıcağa dayanıp çıkarmadıysanız! Ya da kendinize püfür püfür esen 15 güçte bir vantilatör alınn..Yorganları, pikeleri ... Hepsinide kaldırın.!Bu ne sıcak arkadaş..? Uzun saçları olanlar.. Misal ben. Kestirin saçları.. Hadi bb


Blogger sıcaklarrr , Lia

Hiç yorum yok: