Takipte Kalalım! :)

24 Ağustos 2011 Çarşamba

Şirine, BAZAAR'da model olursa... .D

Herkese merhabaaa:) 
Şirinler birkaç hafta önce vizyona girdi biliyorsunuz,bende gittim seyrettim ve çok beğendim,izlemediyseniz mutlaka gidin,Şirine harikaydı:)
Bunun üzerine,şans eseri blogları dolanırken Harper's Bazaar dergisinin Ağustos sayısında Şirine'yi baştan ayağa dünya markalarıyla birlikte konuk etmiş olduğunu gördüm. Benim acayip hoşuma gitti,Şirine'nin doğasında var zaten giyinip süslenmek,ayrıca dünyaca ünlü bir moda dergisinin her ay yayınladığı ciddi moda makalelerinin yanında sevimli bir ayrıntı olmuş.Siz beğendiniz mi bakalım?
Ay inanamıyorum ya çok şirin olmuşşş... :)
16
Sağda Şirine'nin kostümü Louis Vuitton,solda ise Lanvin imzalı:)

On the right Smurfette wearing Louis Vuitton,on the left all clothing by Lanvin.
image

Bu resimde Şirine,solda Dolce&Gabbana,sağda Marc Jacobs ürünleri taşıyor.

Smurfette wearing Dolce&Gabbana on the left,and Marc Jacobs on the right.

See ya:)
xoxo



Blogger, Lia

Hiç yorum yok: