Takipte Kalalım! :)

28 Ağustos 2011 Pazar

Yolculuk/Giyim

Bayrama giderken fotoraflar çektim, flimler izledim.. Yani tam bir hızlı tren! Şimdi gelelim fotoraflarımıza ve giyim tarzımıza...

Bu benim tontişim :)) Pofi! Gözlüğümde ona çok yakışmış di mi?Kendisi Mushabbeli diye geçiyor :D


İşte kombinim... Mor saat, (gerçi onu hiç çıkarmıyorum :D), içi yeşil dışı tül asılı tişört, uzun rahat siyah pantolon,kahverengi kızılderili ayakkabısı(püsküllü)....

Mor saat:  DeFocto (9,99 TL)
T-shört: Collezione (15,00 TL)
Pantolon: Bursa Uzun Çarşı (?)
Ayakkabı: GÖN veya SEZADERİ emin değilim... (169 TL)

Gelemim fotoraflarımıza... Gİderken çekmek saçma sapan olacağından durduğumuzda çektim...




Buda yolda giderken gördüğümüz kuş SÜRÜsü!  Tabi bunun bir 2-3 katı olması gerekirken ben yolda giderken çekmee çalıştığım için gözükmedi...

Neyse..

HEPİNİZE İYİ BAYRAMLAR NE DİYİM? :D

Blogger, Lia

Hiç yorum yok: