Takipte Kalalım! :)

10 Ekim 2011 Pazartesi

2011'de kaş ile göz arasında gelip geçtiii!

Ne kadar çabuk geçen bir yıldı değil mi? Bence öyle.. Sanki daha 2010'Dayız.. 2011'e giricez gibi geliyor bana =) Ama 2012'nin benim için özel bir yanı yok! Bir yıl sonuçta oda =) Aralık ayı çok heyecanlı yıllarımdan birisi..


  1. Blogumun  yaş günüü! (13 Aralık)
  2. Yılbaşıı (Tabiside =)
  3. Anneciğimin doğum günü ( 26 Aralık)
Dolu dolu bir ay olucak yani.. Her Aralı'ğım böyle geçiyor benim.. Mutluyum bu durumdan ama bennn! Ne zaman yaz tatili oldu? Ne zaman bayram oldu? Ne zaman okullar kapandı? Ne zaman açıldı? Hiç birini fark edemedim. Özellikle de yaz tatili kısmını... =( Amann! 2011 senesi bu kadar hızla geçtiyse 2012'ye kısmet olsun diyelim aynı şey ?? İnşallah yılın kalan kısımlarını doya doya yaşamayız =( Neden? Çünkü okullar açıldı bitsin bu çile ama dimi? Tabi 2012 senesiyle birlikte KIŞ dediğimiz o illet mevsimde kapıyı çalıyor. Aslında o kadarda kötü değil fakat soğukları kar yağmazsa sevmiyorum.. Dışarı çıkıp gezmek, alışveriş yapmak falan benim işim =) Ama kış geldimi? Gelince  tüm bunlar  X oluyorlarr =( Sonrada 2012 onu takip ediyor! Bakalım bu yılbaşına nasıl gireceğiz? Daha var ama ben şimdiden düşünmeye başladım bile =/ 
Ben 2011 senesine ''hasta, yatakta tir tir titreyen'' bir şekilde girmiştim. Ama bu sene dışarıda büyük bir eğlence düşünmüyor değilim hani!




Blogger, Lia

Hiç yorum yok: