Takipte Kalalım! :)

23 Kasım 2011 Çarşamba

Selllaaammm ;)

Selam baylar,bayanlar,bayılanlar...


Yarışmadan beri görüşmüyoruz. Nasıl gidiyor? Ben BOYNER'e gittim... Foto-foto çektim çektim.. Koyuyorum şimcikk :))



Sana bayıldım çok cici çok.. Acaba alsam Noel Baba içine ne koyar? :D
Şirin çorap şey seniii...



Bu gün Noel erken kalkın Noel Babalar.. Çalışkan Noel Babamız da giyinmiş kuşanmış çalışmaya başlamışşş :)) Buda harika ve şirinnn tatlıı :D


Tüm noel mazemeleri topluca (flaşsız çekim) bu şekilde.. Koşun kapşın alınn!


Ayyy! Bayıldım bu mavi ayakkabıyaa! Çok güzelmiş ama fiyatı 1.120 TL
Çok pahalıymış beaa :))


İşte yukarı kattan BOYNER! 


Sizde gidin bi bakın isterseniz... İndirimler fln fln olaiblir yaniicmm :)) Söylemesi benden :D 

Yaklaşan Holiday'iniz kutlu olsun :)))

:D

Hiç yorum yok: