Takipte Kalalım! :)

21 Aralık 2011 Çarşamba

YENİ YAŞIMIZ!



Bu gün açtığım bu bloğumun yaş günü.. Yeni yıla geri sayarken, ben de doğum günüme geri sayıyordum.. Ve işte geri sayım bitti! Bu gün benim en mutlu, bu bloğun en mutlu günü. Takipçilerime bu zamana kadar iyi bişey verebildiysem eğer ben çok mutluyum.. Sizi yeni yaşımda birşey ile kutlamak isterdim.. Ama siz bana yorum yaparak burada olduğunuzu gösterip bana en güzel hediyeyi verebilirsiniz. Bloğumun ilk günlerine bakıyorum da... Bomboş sanki ama yinede ilk ilk postumda 1 kişi bakmış. Ve sonra 0, 0.. Ama sonra bakın her postum en az 40 kez bakılıyor. İzleyicilerim. Gerektiğinde beni hiç yalnız bırakmıyorusunuz.. Sizleri çok öpüyorum. Bir dahaki yaş günümüzde yeni yazılar ile görüşmek üzere.. (Yanlış anlamayın birdahaki yıla kadar yazı yazmicam değil :D)


Blogger, Lia

Hiç yorum yok: