Takipte Kalalım! :)

27 Şubat 2012 Pazartesi

Ah ah keşke..

Hayatta keşkeee... Dediğimiz o kadar şey var kii.... Hepside olsaydı hayatımız daha mı iyi geçerdi? Daha mı rahat olurduk? Yada sevmediğimiz şeyler olmaz mıydı? Hayır! Yinede hepsi olurdu diymi? O yüzden bunlardan  kaçış yok :)) Bir temizlikçi olarak çalışmak yada bir çöpçü olarak. Yada bir müdür olarak çalışmak yada her neyse bir işveren. İkiside hepside insan değil midir? Müdürler temizlikçilere göre daha iyi insan mıdır? Bunların hepsini soruyorum bazen kendime... Neden mi? Çünkü insaların halini görünce hiçbir farkları olmadığını anlıyorum. Neyse.. Herkede kolay gelsin. Kimse haksızlıklara göz yummasın. Ben asıl konuma geleyim bi sohbet postu yazarken içimde kalan penceden gördüğüm şeyleri elimden istemeden döktüm. Bazden flimlerde yaşamak istiyorum. Çünkü flimler çok yapay gelmeye başladı... Öyle aşklar öyle heyecanlar öyle maceralar kalmadı. Bizim zamanımız teknoloji zamanı! Sevgililer birbirini internetten görüyor. Buluşmaya zahmet etmiyorlar. Ama bir başka konu ise samimi olmadığımız yada olmadığımız insanlar.. Aslında hayatımızda onları istemesekde iç içe oluruz .Sevmesekde tanırız. İşte hayat böyledir. Keşkelerle geçer. Hep senden üstün olanı özenirsin. Ben ben oldum asla böyle bişey yapmadım tabii yapmayanlarda vardır...

Hiç yorum yok: