Takipte Kalalım! :)

29 Ocak 2012 Pazar

Kuş-kuş-kuşşş pır pır pır pırr



1

1

3
4

Pardon sadece bu kadar anlatabiliyorum kaynak elimde olsaydı anlatımı da yazardım ama aynı blogdan almıştım. Taslaklara baktım da gözüme çarptı. Yani bayağı önce aklımdaymış bu fikir :(
5


Ama gerçekten çok şeker bir şey. İçine bir cüzdan bir telefon sığdırabilirsiniz. Yada neyi sığdırmak istediğinize göre büyük ölçülerde yapabilirsiniz :)
6

6



Blogger, Lia

Güzel bi D.I.Y



İşte bu harika kolye.. Yapımını birazdan anlatacağım. Ama nerden yani hangi siteden aldığımı hatırlamıyorum :(















                                                                   HAZIR!
   
Blogger, Lia

Haritalar sadece yön bulmak için midir?

Paper dresses 1

Hey! Sen.. Evet evet.. Sen sadece yön bulmak için mi demiştin? Duyamadım. Yanlıyorsun.. İşte sana yanıldığını ispatlayan resimler. .. Ben bayıldım ama giymeye cesaret edemem. :) Neden mi? Şeker gibi yada sucuk gibi olmak istemiyorsanız sizde giymezsiniz emin olun.. Es kaza bir yağmur yağsa yada üstünüze herhangi bişey dökülse.. Bitti :(

Paper dresses 2 Paper dresses 3Paper dresses 4


Blogger, Lia

El emeği göz nuru :)

 

Yine bir el yapımı şey :) Kanaviçe. Bayıldım. Önce tablo sandım ama sonra çaktım :D Çok güzel tık tık :)

Blogger, Lia

Yine Nilüfer Türk :)

Yine dedim çünkü bir tane daha paylaşmıştım.. Gerçekten harika şeyler çıkartıyor :) Ben bayılıyorum işte bir şaheser ayna :D
fimo örnekleri

Bayıldım gerçekten muaazamm :) El emeği göz nuru işte buna denir :)


Blogger, Lia

Nilüfer Türk

Yine bir el yapımı :) Ben el yapımı şeyleri çok severim. Yapmaya çalışırım ama yapamam elim pek yatkın değil sanırım :) Şimdi size keçeden baykuşlu harika bir cüzdan göstericem .) Bakalım mı?



Ön - Front

Arka - back

içi - inside

İçine deyatlı bakalım...

- 8 kart gözü
- fermuarlı orta göz
- 3 farklı para, fiş, kimlik v.s. koymaya uygun uzun göz.
- içindekilerin dışarı kaçmasına engel olmak için çepeçevre fermuar ve körük

İşte harika bir şaheser :) Tık tık baylar bayanlar yapmak isteyenler :)


Blogger, Lia

Marifetli Hanımlar Klübü

Selam! Yarışmadan sonra sizlerleyim. Pek izleyenim kalmadı gibi hissediyorum. Ama okuyun yeter siz! Bir geri dönüşüm projesi var. Çok sevdim paylaşayım dedim :)

      İşte.. Kısaca bahsedeyim. İki süt kutusunun ön kısımlarını kesiyoruz. Birbirine bantlıyoruz. Ve dilediğimiz renkte kaplıyoruz. Üstünü istediğim gibi süsleyip, şık bir vazo niyetine kullnabiliyoruz :) KOLAY GELSİN...

Bu arada 1. kaynaktan duymak isterseni tık tık bayanlarrr :)

Blogger, Lia

YARIŞMA İPTAL

Yarışmayı iptal etmeye kara verdim. Sonunda 4 adet AVON Parfüm ve 0 bir elbise vardı. İyi günler ...

Blogger, Lia

25 Ocak 2012 Çarşamba

Biri Topuklu Ayakkabı Mı Dedi?


Çok beğendim ben yaratıcı bir fikir. Ama bu ayakkabı ile pek yürünebileceğini zannetmiyorum :))



Blogger, Lia

14 Şubat

14 Şubatta herkes ne olduğunu bilir. Daha şimdiden bir telaş sardı herkesi. Sevgiliye ne alsam ? Acaba beğenir mi? Onu nereye götürsem? derdi olmayanlar da var tabi. Ben onlardanım. Bu halimle de iyiyim. Başka telaşları kaldıracak kapasitem kalmadı. Bayramlar, seyranlar, ev gezmeleri, anneler günü, babalar günü, kardeşlerin doğum günü ve OKUL! Bunlardan sonra başka bir özel gün istemiyorum zaten :)) Şimdiden hediyeleri hazır olanı da var, o gece hediyeyi alacak olanı da var... İnterneti de şu sıralarda 14 Şubat telaşı sardı. 14 Şubat için oyunlar çıktı. Bazı sanal giydirme oyunlarında 14 Şubat için makyaj malzemeleri, kıyafetler geldi... Böyle tatlı bir telaş aslında. Ama bazen o kadar da güzel olmayan 14 Şubatlar yaşıyor insan. O günü zehir edecek bir aksilik. Bembeyaz elbisenin üstünde dökülen kırmızı bir şarap. KORKUNÇ! Ama her şeye rağmen sevdiğinizle şık şıkıdım giyinip lüks bir restoranta gitmeseniz bile evde pijamalar ile mısır patlatıp söyle güzel bir flim izleyerek de geçirebilirsiniz :)

İYİ TATİLLER :)

Blogger, Lia

Gözlüğümü nereye koysam?

Son zamanlarda fark ettim de, gözlüklerimin bazıları koyduğum yerlerde kırılmış. Bu yüzden bu tatlı şeyleri çok beğendiğimden koymak istedim. Nerde? Ne kadara? satılıyor bilmiyorum :( Ama çok şeker olmuşlar ve çok yaratıcı bir fikir değil mi sizce de? Sanırım bunları Fashion@EYE'de görmüştüm. Sanırım O getirecekmiş. İnşallah gelir bakalım :) Gelirse almayı planlıyorum sanırım yani:) Hadi İyi Tatiller..


Blogger, Lia

24 Ocak 2012 Salı

Kelime Üretme Yarışması

Selam! Size bomba gibi döneceğimi söylemiş miydim? Evet evet.. Söylemiştim. Şimdi bu yarışma çok eğlenceli olacak. Öncelikle;

Kurallar; Bir kişinin yazdığını başka bir kişi yazamaz. Herkes bu yüzden yorumlara bakarak yazsın. İstediğiniz kadar harf kullanabilirsiniz.(Mesela: K U I S D E R K N harfleri ile DENK yazabilirsiniz.) Benim seçtiğim kelimeyi bulan kişiye süpriz bir ödülüm olacak. Seçtiğim harflerden başka harf kullanmayınız :) Harflerin yerlerini dilediğiniz gibi değiştirinizzz :*

Bitiş tarihi: 6 Şubat 2012 (Çünkü 15 tatilin son gününde ancak ilgilenebilirim sanırım.)

Başlangıç tarihi: 24 Şubat 2012

Ödül: Suprizeee :D Süpriz-süpriz-süpriz :))


ÖNEMLİ NOT: BİR HARFİ BİR DEFA KULLANABİLİRSİNİZ. EĞER 2 KEZ YAZILMIŞSA 2 KEZ KULLANABİLİRSİN.

Gelelim oyunumuza işte seçtiğim harfler:

 P S O L F I A O U K A E


Seçtiğim kelimeyi bulduğunuzu düşünüyorsanız yorum attırın :) Blog adresinizi adınızı ve mail adresinizi de unutmayın!





                         İYİ ŞANSLAR! :)



Blogger, Lia

Canlarımm! Döndüm :))

Beni özlediniz mi? Bende sizi çok özledim. Son haftalarda son sınavlarımızı oluyorduk. Onlara çok çalışıp düzelttim.Sizleri de çok özledim. Bloğumda bir sorun vardı. Ama oda düzelmiş :) Sizlere bomba gibi postlarla döneceğim. Görüşmek üzere canlarr :))              
         
Blogger, Lia

21 Aralık 2011 Çarşamba

YENİ YAŞIMIZ!



Bu gün açtığım bu bloğumun yaş günü.. Yeni yıla geri sayarken, ben de doğum günüme geri sayıyordum.. Ve işte geri sayım bitti! Bu gün benim en mutlu, bu bloğun en mutlu günü. Takipçilerime bu zamana kadar iyi bişey verebildiysem eğer ben çok mutluyum.. Sizi yeni yaşımda birşey ile kutlamak isterdim.. Ama siz bana yorum yaparak burada olduğunuzu gösterip bana en güzel hediyeyi verebilirsiniz. Bloğumun ilk günlerine bakıyorum da... Bomboş sanki ama yinede ilk ilk postumda 1 kişi bakmış. Ve sonra 0, 0.. Ama sonra bakın her postum en az 40 kez bakılıyor. İzleyicilerim. Gerektiğinde beni hiç yalnız bırakmıyorusunuz.. Sizleri çok öpüyorum. Bir dahaki yaş günümüzde yeni yazılar ile görüşmek üzere.. (Yanlış anlamayın birdahaki yıla kadar yazı yazmicam değil :D)


Blogger, Lia

17 Aralık 2011 Cumartesi

YENİ YIL 2012

Yeni bir yıl geliyor. Eski yılın pabucu dama atılıyor. Ama 2011  benim için çok değerli ve güzel bir yıldı... Sizin için nasıl geçti bakalım güzeller? Yeni yılda aradığın ne varsa HO HO HO HO  :)) Neyse güzel güzelll yıllar dilerim.. İnş. en iyi yılınızdan da iyi olur dileğimle işime dönüyorum kızlar..  Öptümm :)

Blogger, Lia