Takipte Kalalım! :)

25 Ocak 2011 Salı

Ben çizdim...Ankara'ya kar geldi benim için ısındı:)


Bu tamamen acemice şimdi aklıma gelip burada sizlerle Ankara'da yaşadığım kar heyacanını burada anlatmak istedim:) Çünkü buralarda o kadar kar yağmadı ama Dikmen taraflarına çıkmıştım ve orada kar görülmeye değerdi. Gerçekten çok eğlenceliydi. Aynı benim kardan adamım gibi kırmızı atkılı, siyah şapkalı, turuncu burunlu ve siyah gözlü bir kardan adam. Aslında benimki az yağdığı için biraz küçük olmasına rağmen ben çektim:)Amaaaa tabikiyaptığım kardan adamı çekemedim kardan olmasada hediye dükkanındna aldığım o kdar şirin mi şirin olan örgü kardan adamımı çektim arkadaşlar ben bunu birine hediye vermek istiyordum..Baktım o kadar tatlı kiii....Hediyeyi kendime vermeye karar verdim:)Daha sonra da onun resmini çekip sizlerlebuluşturmak istedim...Hemen sizde Ankara Dikmen'de bulunan küçük hediye dükkanlarından birine gidin....Ya da Ankara'da yaşamıyorum diyorsanız da biraz uğraşarak küçük beyaz iplerden bunu bir büyüğünüze ya da benim gibi örgü biliyorsanız da kendiniz örebilirsiniz...Ben bu kar macerasının devamında kendime bunun yerine bir tane daha örebilirim... Bence sizde deneyin ve kar heyecanını evinizde yaşayın...


Hiç yorum yok: