Takipte Kalalım! :)

12 Ocak 2011 Çarşamba

ÇOK MUTLUYUM!!

Ayyy gençler!Ben artık sınav derdini çekemiyorum!Çok sınav oldu tabiki de!Ama bide öğretmenler gıcıklık yapıp 2sinde mat sınav işte 3 ündede türkçe !Ayy bu ne yha!Peş peşe hangi sınava çalışalım belki türkçede daha kötüyüm ona 2 gün çalışmam lazım.Ama öle yapamazsın canımmm...Yarın mat var!Allah allah yha 2010 bitti sınavlar bitmedi ama artık kurtulma zamanı!Sadece 2 sınavım kaldı biri pazartesi biri yarın!Yarın matematik sınavım var!Pazartesi de İNG.ama en zorları kaldı sadece ben biraz korkuyorum da tabiki...Ama olsun bu haftadan sonra ve pazartesiden sonra çok rahat olacağım ödevlerim bitti mi hemen bilgisayara tabiki:)))Ayy hadi ben yemek yiyim sonra kapıcam bilgisayarı matematik sınavıma çalışıcam hemde ablam istiyo!!!

                                                                                                  hadi öptüm sizleri:))

Hiç yorum yok: