Takipte Kalalım! :)

12 Ocak 2011 Çarşamba

Sephore'de daha neler neler varmış da biz bilmiyormuşuz!

Bakın şunlara Hello Kity!Ama biz yarışmaya asılı kaldık rujdan başka bişey olabileceği gelmedi aklımıza tabii.Bende hemen Sephora'ya gittim hemen indirim varken aldım elinizi çabuk tutun 3 gün sonra indirim bitiyor:((Hemde bunlar 2011 koleksiyonu:))


Tabiki de ruj olur far olmaz mı?Hemde buda Kity'li(Hello Kity)...


Fırçaları bile Hello Kity'li olacak hemde yanında ki şu figürü de veriyorlar!Dikkat cam düşerse kırılır:))


Aynadaki parlak renkler ilginiz için var galiba çünkü çok hoşuma gitti benşm ama sizi bilemem:))
Ayyy bunundas her bişeyi varmış...Galiba allık ya da pudra!
Aldığım için biliyorum çok muhteşem kokuyor hemde tam genç kızlara göre bir koku olmuş...Tavsiye ederim seti almasanız bile bunu bence almalısınız:))
Rujunun rengi fazla yok ama gerçekten hepsi müthiş derecede güzel Sephora'da indirimden sonra almayı düşünmeyin bence ancak indirimde alınabilecek derecede pahalılar bende biraz pahalıya aldım tabii ama nese:)
İşte bence bir kızın ihtiyacı olabilecek en güzel şey!Çünkü her zaman aynı renk giyip de gözüne hep aynısını sürmekten hoşlanan varsa o ayrı tabiki.Ama sanmıyorum:))

Buda parfüm değil deodorant ama pek kokmuyor koltuk altını da hiç terletmiyor ama bence hepsi birbirinden müthiş ürünler okula giderken bile birazcık sürüyorum...:)Hadi Sephora mağzalarına indirim bitmeden yetişin alın!

Hiç yorum yok: