Takipte Kalalım! :)

14 Ocak 2011 Cuma

Hiç Saç Gribi Oldunuz Mu?

Islak saçlarla dışarı çıkmak özellikle kışın çok tehlikeli, itiraf ediyorum bazen oluyor sabah duş alınıyor saç dipleri tam kurumadan dışarı çıkıyor. Gidilecek yere otomobille ile ulaşacaksanız hadi bir yerde yine ne ala otobüs bekleyecekseniz ya da yürüyeceksiniz durum çok fena, yüz felcinden migrene sinüzüte kadar pek çok hastalığa neden olan bu durumun tek önlem yolu saçları iyice kurutmak.

Bununla ilgili bi durumla ben de karşılaştım saç diplerim tararken toplarken hadi onlar geçtim dokununca bile acıyordu kuaförüm saçlarını kurulamadan mı yatıyorsun dedi, eh bazen oluyor dedim..Söylediğine göre Saç gribi olmuşum, saçları iyice kurulayınca geçiyor.

Bu durumda Kış Aylarında Ayağını sıcak tut başını serin atasözümüzün hiç bir geçerliliği yoktur..Uygulamayın.. :)

Hiç yorum yok: