Takipte Kalalım! :)

18 Ocak 2011 Salı

Kıss soya sosuyla karışım mı olur?

Ayyy valla bi gün küçüktüm kardeşim 4 yaşında ama kreşe gitti bende 7 yaşındayım alt komuşumuzun kızı (biz ona Kiki diyelim:) Kiki'yi çağırdım Kiki geliyorum dedi. Bende arışım hazırlamayı seviyordum evde ne bulursam koyuyor, sonra poşete döküp aşağı 'pofff'' diye atıyordum. Sonar Kiki geldi. Kiki ne yapıyorsun dedi. Bende hadi karışım yapalım dedim. ''posss'' idy bir ses geldi bi baktım un yere dökülüyomuş. ama neseki az dökülmüş bende süpürdüm nese. Kiki dedi ki hadi bişiler daha koyalım dedi. Bizde karışımı yaygan bir tepsiye yapıyoruz. Soya sosuda koyduk bolca:) Sonra Kiki ile birlikte tezgahdan masaya taşıyacapız. Tepsi ''şlap''! Diye bir yere düştü varya hemen Kiki ile bezleri aldık elimize  bende Air Vick koku spreyini aldım halıya sıkıp duruyorum. Ama soya sosu kokusu geçmiyo siliyoruz siliyoruz..Ama nafile çok kötü kokuyor arada Kiki ile ben halıya yapışıp kokluyoruz. ''Pehhh'' iğrenç koku nasıl iğrenç koku.Sonra silmeye devam..Kiki siliyor ben ortalığı topluyorum. Tepsiyi yıkıyorum.. Sonra eğiliyoruz kokluyoruz. Sonr-A ben hemen Kiki çekil deterjan dökcem sonra kurulucaz dedim. Döktüm silmeden birde Air Vick'in yarısını sıktım bezleri değiştirdik  hemen var gücümüzle sildik sıktık sildik sıktık..Kokladık sıktık sildik örüntü gibi bu arada kusucam neredeyse Soya Sosu koklamaktan yani Kiki'de benden farklı değil tabi...Sonra boşalttım deterjanı halıya bir sildim ki neredeyse yırtcam... Sonunda koku iyicene hafifledi bende uzaktan kokladım kokmuyo. Camlar balkonlar açıldı ve 1/2 saaat sonra koku geçti ve annem geldi hemen bezleri yıkarken ben Kiki kapıyı açtı.. Sonunda bende bezleri yıkadım camları kapadım içeri geçtim...O günden sonra soya sosuna elimi bile sürmedim sakın denemeyiniz:)Tabii annenizin sizi öldürmesini istemiyorsanız:)


Hiç yorum yok: