Takipte Kalalım! :)

18 Ocak 2011 Salı

Yakılan tereyağı ve cezvenin hazin sonu:)


Şimdi size anlatacağım şeyde geçicek şeyleri veriorum:)
1-Konserve mısır 






2-Kızdırılmış tereyağı
VEE 3-Cezve...


Son olarakda kırmızı çizgini olduğu dolabın altı:)

Başlıyoruz...
Ben evde yanlızım bide kardeşim var git yürü televizyon izle dedim..ben yan komşuya gitcem dio.git dedim 1 saata kadar gel de ne yaparsan yap dedim.sonra dedim annemin gelmesine 1 saaat var bende konserve mısır yapayım dedim.konserveyi açtım.tamam iyi gidio. cezveye döktüm. içine su koydum hadi dedim bu arada yağda kızarsın:) yağıda koydum...şimdilik iyi gidio.ben mısıra bakarken yağ kızarmış kızarmış kızarmış....sonra cezvenin dibine çokmüş siyah siyah dumanlardan hiç birşey görülmüyo hemen koku çekiciyi açtım.vantilatör çalıştırım.tereyağ yanmış nasıl koktu ama bende bu cezve artık kullanılmaz dedim..açtım balkonu..................fırlatıverdim cezveyi aşağıya. sonra bida mısır yapmadım:)ayy sonra kardeşim geldi. ev ne kok..derken sus biliyorum dedim.tek kelime edersen boyayı anneme söylerim dedim. oda yemekte ne var diı hemen unutmuş gibi...amannn nasıl bi gündü yah inanamıyorum kendime:)


Öpücüklerim sizlere ve kardeşi olanlar sabırlar...


Hiç yorum yok: