Takipte Kalalım! :)

29 Temmuz 2011 Cuma

Makyaj Malzemelerim #1

 Bu günlerde AVON'dan bir sürü makyaj malzemesi ve aksesuar istedim.. Daha yeni geldiler.. Bazılarını hemen denedim. Sinema'ya gittik.. Kübra ile.. Çok güzeldi.. Harry Potter a gittik.  Her neyse sinemaya giderken foto makinesini unuttum.. Öyle işte. Şimdi göstereyim malzemelerimi...

                                 Bu en sevdiğim dudak parlatıcım.. Çok seviyorum bunu ben ya bayılıyorum...



                                             Bu far setimi Antalya Çeşme'Den almıştım...

 1- Tüm Saç tipleri için 2!si 1 arada Şampuan ve Saç Kremi Elma Aromalı
2-Jagoon aromalı Senses Duş Jeli
3- Mystique aromalı Senses Duş Jeli


Perceıve Erkek Parfümü
Doğum Günü Hediyesi Götürücem

Avon'dan aldığım 4'lü far setim...

 Bunu da çok seviyorum.. Sürme fondaten ve 2'li far seti.. Beyaz ve Lila renkleri.. Bunlar altlı üstlü...YENİ!

  3-4 farı birletştirdim buraya koydum.. Bunlar yıllardır kullandığım farlar.. Hepside çok güzel hiç birini ziyan etmem..

Yaşlanma etkilerini düzgünleştiren Fondaten.. Bunu da yeni aldım.. Eee.. Yaşlandık artık :D Tabiki de kendime değil. Başka biri için... :))



Evett! İşte benim harika güneş gözlüğüm... Çok sevdim.. 2 günde hiç çıkarmadan taktım.. Harika güzel bişey.. Göle giderken de taktım... 

Şimdilik bu kadar diğerlerini daha sonraki postlarımda göstermeye devam edeceğim.. Kendinize iyi bakın!

Öptüm.. Bysss!Yorum beklerim..


BLoggerMakyaj, Lia

1 yorum:

zeynep78 dedi ki...

merhaba ;
bir Avon temsilcisi olarak ,güzel seçimler :)

parfümler içerisinde gerçekten en kıskandığım parfüm bu bizim bayan parfümlerimiz nedense hep 50 ml. ama erkeklerinkiler 75 ml ve üstüne üstlük bu parfüm en büyüğü 100 ml. gelde kıskanmaaa :)
güle güle kullansın sahibi,
yaşlanma etkinleri için olan fondöten benim şuan kullandığım ve nerdeyse 3 yıldır kullanıyorum çok memnunum,tabi bu arada yaş 30 üzerindeyim :)
duş jelleri kokusunba hayran kalacaksın ve köpüklerine .)
tüm ürünlerini iyi günlerinde kullan canım..

sevgilerimle...