Takipte Kalalım! :)

28 Temmuz 2011 Perşembe

Sihirli Mavi'den Hediye Vakti

Blog kurduğumdan beri, bana dair hemen herşeyi paylaştım sizlerle bugüne kadar. Bu arada iyi arkadaşlıklar kurdum blogger sayesinde.

Ve, geçen hafta da bahsettiğim gibi, izleyici sayım 100'ü geçti. Bunun için hepinize teşekkür ediyorum öncelikle. Ve yine belirttiğim gibi bunu bir çekilişle kutlayalım istedim hep birlikte :))

Sizler için hazırladığım ufak tefek cicilere göz atalım isterseniz:

1- Color Me oje,
2-She Simli Vücut Losyonu,
3- Markasını unuttuğum çok tatlı pembe tonlarda ruj,
4-Hobby Jöle,
5- Kapadokya'dan aldığım ancak hiç kullanmadığım siyah sürme,
5- Flormar Tekli Göz Farı,
6- Kajal Dudak Kalemi

7- Murathan Mungan'ın "Söz Vermiş Şarkılar" albümü,
8- DVD (4 Adet: Aşk ve Gurur, İnsan Lekesi, Sizi Seviyorum ve Paris Seni Seviyorum)

Tüm bunlara sahip olmanız yapmanız gerekenler çok basit;
1-İzleyicim olun,
2-Blogunuzda ya da herhangi bir hesabınızda duyurun,
3-Bu postun altına yorumunuzu, duyuru linkinizi ve mail adresinizi gönderin,
4-Bir de blogumda en çok hoşunuza giden postlarım hangi konuyla ilgili, yazarsanız çok sevinirim.

Dipnot: Adsız yorumları kabul edemiyorum.
Çekilişe katılmak için son gün 29 Temmuz.
Çekilişimiz başlasın! :))
 
http://sihirlimavi.blogspot.com/2011/07/hediye-zaman.html
BLogger, Lia

Hiç yorum yok: