Takipte Kalalım! :)

25 Ağustos 2011 Perşembe

Ropörtajlarım geldii!!!!! Çok mutluyum :)

Blogger N'lerini seçmişti ya :D Bende seçmiştim. Şimdide onlarla (yani bazıları ile) ropörtaj yapmak isetedim:

Ropörtaj 1: Ezgi'nin Günlüğü




1- Kaç yılında ve nerede doğdunuz?
 1990-İstanbul doğumluyum.

2-Kaç yıldır blog yazıyorsunuz?
Nisan 2011'den bu yana blog yazıyorum.


3- Bize biraz kendinden bahsedebilir misin?
 
Terazi burcuyum.Dengesiz bir burç olduğu söylenir ama çokta dengesiz değilimdir :) Sadece gelişen,değişen olaylar karşısında bugün istediğim,savunduğum şeyi yarın tamamen reddedebilirim.Arkadaş canlısıyım ve bu konuda aşırı candan olduğum için çok kez arkamdan vurulmuşumdur ne yazık ki.Edebiyat ve yeşil aşığıyımdır.İçimden geldiği anda yazdığım yazılar sonradan beni bile şaşırtır.Biraz karamsarım.Mükemmeliyetçiyim.Haksızlığa tahammülsüzüm ve çook dobrayım.


4-Bloğunuzu kendi gözünüz ile değerlendirdiğiniz zaman nasıl bir bloğunuz var?
Özellikle takip ettiğim bloglar var.Onların yazma tarzına,izleyici kitlesine bakınca tabiki daha öğrenmem gereken çok şey olduğunu görüyorum ama herşey zamanla diyorum :) Kesinlikle içten olduğunu söyleyebilirim ama ;)


5-Günlük hayattan bahsetmek ve günlük yazmak (internette) nasıl bir duygu?
 
Harika bir duygu.Çoğu zaman terapi gibi oluyor benim için.Zaten edebiyatı sevdiğimden yazmaktan asla sıkılmam.


6- Günlük hayatınızda neler yaparsınız?
Bir senelik bir mezun olarak mezuniyetimden tam 3 ay sonra bölümümle alakalı güzel bir işe başladım.1 senedir çalışıyorum.Hafta içi işten sonra evde dinlenmek,aşkımcım :) burda olduğundada onunla vakit geçirmek benim için en güzeli.Haftasonlarımı bir hafta dinlenme,bir hafta alışveriş-gezme planlarıma ayırıyorum.Bunun dışında bu aralar yaklaşan aöf bütlerime hazırlanıyorum.Sanırım tembel bir öğrenciyim :)

TEŞEKKÜRLER EZGİ! Çok eğlendim okurken...

ROPÖRTAJ 2: Porti'nin Dünyası


1- Kaç yılında ve nerede doğdunuz?
1990 doğumluyum
Doğduğum yeri blogumda hiç bir şekilde belirtmedim,çok isterdim ama böyle esrarengiz daha güzel oluyor :) 



2-Kaç yıldır blog yazıyorsunuz?
Mart 2012'de 2 yıl olacak inşallah  



3- Bize biraz kendinden bahsedebilir misin?


Porti çoğu zaman güler yüzlü,yeri gelince hamarat,becerikli,eğlenceli,arada bir sevdiklerine naz yapan,dıy projelerini büyük bi keyifle izleyen ve yapmaya çalışan,sevdikleri tarafından çoğunlukla vazgeçilemeyen,eğer kendisine çok kötü bir şey yapılırsa asla ve asla geri dönüp eskisi gibi olamayan,tam anlamıyla kitap kurdu,iyi yüzücü,arada geveze,gülerken gamzeli,ellerine bakmayı seven,takı-toka-manyağı,hayatın her yerinde uyum isteyen bir bloggerdır kendileri :)

4-Bloğunuzu kendi gözünüz ile değerlendirdiğiniz zaman nasıl bir bloğunuz var?
Bloğum tamamen kendi yaşadıklarımla ilgili şeylerle dolu hep,yani nasıl desem..Tam anlamıyla karman çorman bir blog :) Ama sanırım okuyucularım da beni bu yüzden seviyorlar.Üzgün olduğum zamanlarda bloga yazmamaya çalışıyorum.Evet orası benim dünyam ama üzgün olduğum zamanlarda kendimi yeterince bunaltıyorum,insanlar blogları kafa dağıtmak yada güzel zaman geçirebilmek  için okuyor çoğu zaman,en azından ben öyle yapıyorum.Bu yüzden okuyucularımı dertlerimle sıkmak istemiyorum.Sadece mesela internet alışveriş yapıp da olumsuz bi şeyler yaşıyorsam bunları yansıtıyorum bloguma,yani olumsuz anlamda.Ben yaşadım onlar yaşamasın diyorum.Bu açıdan çok da yardımsever ve okuyucularını seven bir bloggerım :D Bloğumu ilk tasarladığım zamanlarda önce pembe olmalı dedim sonra biraz da mavi olmalı dedim biraz yeşil biraz sarı biraz mor derkeeeennn..(bana göre) rengarenk bir blog ortaya çıktı.Hem tasarımıyla(acemi işi biraz ama tadından yenmiyor doğrusu) hem yazılarımla blog dünyasında kendimce renkli bir yer edindim diye düşünüyorum :)


5-Günlük hayattan bahsetmek ve günlük yazmak (internette) nasıl bir duygu?
Ben eskiden beri hep yazmayı seven bir insan olmuşumdur.Özellikle orta 1'den beri günlük tutuyorum ve bir sürü defterim oldu,açıp açıp okuyorum hala.Blog da aslında bir nevi günlük.Hatta yabancı dizilerde gördüğümüzde bu şekilde kullanılıyor ama benim için defterimin yeri ayrı.Üstelik bir adı bile var,Çiçi :) Hatta blogtaki ilk yazıma Çiçi umarım alınmaz diyerek başlamıştım :) Günlüğe yazarken sinirliysem eğer öyle bir rahatlıyordum ki,ve eğer neşeliysem daha da coşuyordum.Benzer şeyleri şimdi bloğum için de hissediyorum.Gerçekten benzersiz bir dünya ve ben kendimi bu büyüye kaptırmaktan alıkoyamıyorum.Arkadaşlarım çok şaşırıyorlar ben senin kadar uğraşamam iki gün yazar bırakırım diyorlar :) Ama hem blog tutmak hem de yazabiliyor olmak gerçekten büyük bir aşk :) Umarım bu serüveni yıllar boyunca devam ettirebilirim



6- Günlük hayatınızda neler yaparsınız?
Dönemine göre değişiyor tabi..Ama genel olarak ders çalışırım,kitap okurum bol bol,araştırma yapmaya bayılırım,gezerim,alışveriş yaparım,yüzerim,mesajlaşırım :D,internette çoookkça gezinirim,fazlaca müzik dinlerim,anneme yardım ederim :D,falan filan.. Yani genel şeyler :) E günün sonunda uyurum ki kendisi en sevdiğim aktivitelerdendir vazgeçemem :D


Umarım istediğin gibi bi ropörtaj olabilmiştir
Maksat eğlence olsun :)
Hayırlı günler dilerim

Porti çok eğlenceli bir ropörtaj olmuş çok çok teşekkürler:)


Blogger, Lia

Hiç yorum yok: