Takipte Kalalım! :)

25 Ağustos 2011 Perşembe

Star TV'de Altın Günü!


altın fiyatları
Tüm gün evde olmama rağmen çoğu ‘kadın’ programını izlemiyorum. Sevmiyorum. Giyime kuşanmış adanmış programlar, konular, beni sıkar. Biraz da mecburen haber kanalarını takip ediyorum ama Star TV’de kadınların çook beğeneceğini umduğum bir yarışma başlıyor. Ödülü de tam 100 altın.
Haftanın her günü 1 kadın kendi evinde gün düzenleyecek giyimden dekorasyona temizlikten misafir ağırlamaya kadar kadınlar not verecekler ve haftanın birincisine 100 altın hediye edilecek :) Tabi gün deyince akla neler geliyo neler. Ben pek beceremem bu işleri ama evini becerilerini milyonlara açıp da kıvırabilen kadınlara şimdiden helal olsun diyorum. Ben merakla bekleyeceğim bakalım nasıl kekler börekler yapılıp misafirler nasıl ağırlanacak emeklilik günlerine birikimiz olsun değil mi :) İşte programın tanıtım videosu ve başvuru linki..


Hafta içi beş gün yayınlanacak olan gerçek bir televizyon yarışması. Birbirinden şık 5 hanım ve sahibini bekleyen tam 100 altın
Beş hanım her gün birinin evinde toplanıp altın günü yaparlar.
Yarışmacının evinin temizliğinden, ikram edeceği yemeklere, giyim kuşamından, makyaj ve saçına, aile içi ilişkilerinden, dünya görüşüne kadar pek çok şeyin konu edileceği yarışma programında, son sözü yine hanımlar söyler. Günün sonunda 4 misafir ev sahibini değerlendirir. Kendilerine verilen 20′şer altından gönüllerinden koptuğu kadarını ev sahibinin kasasına atarlar. Beş günün sonunda kasasında en fazla altın bulunan yarışmacı tüm altınların yani 100 altının sahibi olur.
Bazen ikram edilen bir kurabiye, ya da takılan küçük bir aksesuar, bazen de sohbet sırasında söylenen hoş bir söz değerlendirmede etkili olabilecektir.
Kimi yarışmacı börekleri ünlü bir börekçiden alırken, kimisi annesinin yaptığı sarmalarla rakiplerinin beğenisini kazanmaya çalışır. Kimi yarışmacı ise saçını süpürge eder, geceden hazırlıklara başlar. 
Artık hafta içi her gün Altın Günü.
                                                              AnneKaz


Blogger, Lia

Hiç yorum yok: