Takipte Kalalım! :)

8 Ekim 2011 Cumartesi

Emmy Ödülleri Kırmızı Halı


Bayıldım bu elbiseye hayran oldum :)) Kuyruk kısmı çok hoşuma gitti. Ayrıca üst kısımlara verilen azıcık bir süs çok hoş durabilirmiş. Fakat alt kısıma yavaş yavaş inerken pek de gerek kalmadığını anlamaya başladım... Ama bu elbise modeline kesinlikle kırmızı çok yakışmış! Saçı ile elbise uyumuna hiçbişey demiyorum...Kolyeye ''eh işte '' verdim :))))




Bu kadar zayıflık iyi değil fark etmişsinizdir heralde? Azıcık bir 2-3 kilo alsa elbiseyi daha iyi taşırmış. Ama elbise değişik bir tasarım olmuş ama kabul edelim :D Ne küçücük bir aksesuar istiyor, ne bir kolye! Ama ben bunu giymem açıkcası...





WOW! Bir saten...Yada öyle diye düşünüyorum :)) Omuz bölümleri sanki sonradan eklenmiş omuzluklara benziyor.. Bu aralar yani biraz üstünden geçsede moda. Ama hala kullanabilirsiniz. Fazla düz bir elbise geldi bana. Sanki iki katlı bir kemer ile tamamlayabilirmiş gibi geldi bana..  Sizce nasıl?
Saçı konusuna gelelim mi?
Evden alel acele çıkmış elbisesini geçirmiş üstüne ve saçlarını unutmuş gibi aynı :(( Keşke bir küçük topuz yaptırsaydın güzelim.. Küçük bir bileklik de fena olmazdı ama :)





Hayır! Olmamış Kate... Birazcık fazla kilon yok mu sence güzelim? Tabi elbiseyi çok çok kötü taşımamışsın sana da ''eh işte'' veriyorum :( Dekoleyi bu arada saymıyorum. Sana yakıştıramadım ben... Yani kısaca en güzeli değilsin kuzum ... :(









Gecenin parlak sihaylarına geçiyoruz...Keşke diye başlayacağım. O harika saçların keşke o kadar kısacık olmasaydı da uzun olsaydı. En azından küçük postitler takabilirdin...O güzel yüzünü saçların büyük göstermiş. Ama elbiseyi harika taşıyorsun.Deniz kızı gibisin çünkü :))Bilekliğin çok hoşuma gitti! Ama çanta konusuna değinecek olursak pek tercih etmezdim ben olsam :)) Ama saçtan 1, çantadanda 1,5 puan kesersek 10 üzerinden 8,5 veriyorum :P Sanki beni okuyomuşsunuz gibi :))





Gece mavisi tonu ile siyaha yakın bir renk olarak tanımlayabildiğim bu renkteki kıyafet enfes! Harika olmuş. Pek fazla biley diyemeyeceğim..Payetlet, swaroski taşlar ve mini tül fırfırlarla süslenmiş elbise kırmızı halının en iyilerinden birisi... Puanım: 10/10



Hele şükür! Bir içimiz açılsın.. Masmavi kıyafeti harika! Çok güzel :)) Bileklik dışında tam benlik bir kombin olmuş bunu kabul edeyim :))) Hele hele beyaz çantan çok uyumlu olmuş. Tamamsın! Oyum 10 üzerinden 10!!!!






Rengi çok hoş!  Uzun kuyruklar bu Ödül Töreninde çok kullanılmış.. Buda bir örnek olmuş. Yaka kısmı harika! Diyecek bir şeyim yok çok güzel :))




Çok ilginç bir model ??? Biraz solgun bir rengi var ama :( Üst kısmından hiç hoşlanmadığımı da söylemeden geçemeyeceğim :(((










Açıkca söylemek gerekirse.. Benim şu ana kadar en beğendiğim elbise bu.... Dantelden ortaya çıkmış gri çok hoş ve estetik bir elbise. Çok güzel taşımış.Kim olduğunu tanımıyorum da :( Çanta güzel olmuş. Yüzük ve bileklik ise tek kelime : Mütiş ama klasik :)) Puan : 9




Ayyy! Tam bir prenses edası ve elbisesi.. Çok cici cici!! :)) Tırnaklarının kısa olmasından mı ne oje rengi pek olmamış. Yüzüğüne bayıldımmm !!! Pileli pilelieteği ise çok hoş durmuş. Straplez üst kısmın üzerinde birde tül var. Tülün üstünede desenler işlenmiş.. Çok hoş ya :) Keşke bendede olsaydı :(( Saçı klasik ve sanırım saç konusundan O'da törene geç kalmış :)) Ama yinede elbise ile uyuşuyor saçı. Çantası ise klasik düz bir pörtfoy fakat şık durmuş elbise ile bütünleştiği zaman. Küçük hoş küpeleride gayet olmuş :D Bu kadar :)) Puanım : 10 tabikide :))))





Bu elbiseyi biliyorum.. Çok özel bir tasarımdır. Üst kısmından etek ucuna doğru azalarak biten işlemelerle klasik ama fark yaratmayan bir Marchesa. Ne kadar uzun bir post yazdım heee :P






Görüşürüz canlar.. İyi akşamlar. İyi pazarlar (yarın) :D

[Görseller: zimbio, justjared,STYLEBOOM]

Blogger, Lia

Hiç yorum yok: