Takipte Kalalım! :)

9 Ekim 2011 Pazar

Lookbook.nu Turkey Models

Bayağı oluyor takip etmeyeli.. Türkiye kısmından haberim yoktu? Artık Lookbook.nu kıyafetlerini Türk güzeller de sergiliyormuş :))Türk oldukları ne kadar belli oluyor bana göre..Yabancılardan farkımız var :)))  Bir kaç tanesini beğendim gerçekten....He birde bir özellik daha fark etttim yeni mi biliyorum artık ama. Örnek vereyim bir tanecik ;)

Model: Merve Polat

Bacağındaki dövmeyi çok sevdim :P

Özellikten bahsedelim birazcık ;) 
Mankenimizin taşıdığı (mesela) ayakkabının üstüne gelince bir numara beliriyor. Ve alttada gördüğünüz gibi 
1.
2.
gibi numaralar var ayakkabının üstünde hangi numara çıktı?
(2)
2. numaranın bilgisine baktığımız zaman ayakkabı hakkında bilgileri göreiliryoruz =) Güzel bir özellik olmuş...



Blogger, Lia

Hiç yorum yok: